Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends

Μπαδήμας, Άρης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2013

2013


Στην εργασία θα αναλύσουμε τις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που σύμφωνα με τα καινούρια οικονομικά πλαίσια που προέκυψαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχουν δημιουργήσει σήμερα νέα δεδομένα και εφαρμογές στους κλάδους αυτούς. Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις νέες μορφές της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ολοενα και αυξάνονται λόγω της χρήσης νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, που έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Στην παρούσα φάση το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν πιο «οικονομικό» και άμεσο τρόπο για την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών, των εκάστοτε επιχειρήσεων. Σύμφωνα με στατιστικές, οι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως και αυτοι που κάνουν τις αγορές τους για βασικά και καταναλωτικά αγαθά, μέσω αυτού.

Δ > Διαφήμιση
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.