Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, καταγράφονται οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking στην ελληνική οικονομία. Επιπρόσθετα, εξετάζεται το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η Ηλεκτρονική Τραπεζική στη χώρα μας.
Μελετάται ο ρόλος που διαδραματίζει η Ηλεκτρονική Τραπεζική ως ένα νέο κανάλι διανομής τραπεζικών υπηρεσιών προς όφελος τόσο των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων όσο και των πελατών στην Ελλάδα. Η μελέτη διερευνά την ανάπτυξη on-line τραπεζικών υπηρεσιών καθώς και τους τρόπους όπου χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα μπορούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία του Διαδικτύου, προκειμένου να προσφέρουν επιτυχημένες και οικονομικά αποτελεσματικές λύσεις στον τραπεζικό τομέα και ιδιαίτερα στους καταναλωτές. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον τρόπο που οι πελάτες αντιμετωπίζουν τις τραπεζικές υπηρεσίες που τους παρέχονται, τονίζοντας τα οφέλη και τις αδυναμίες του συστήματος.