Συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS): περίπτωση εφαρμογής στην πλατφόρμα Moodle για το εργαστηριακό μάθημα "Πληροφοριακή τεχνολογία και στρατηγική διοίκηση" του Τμήματος Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS): περίπτωση εφαρμογής στην πλατφόρμα Moodle για το εργαστηριακό μάθημα "Πληροφοριακή τεχνολογία και στρατηγική διοίκηση" του Τμήματος Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία

Καρπατσή, Σοφία

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών, έχει αποδειχτεί πως η εκπαίδευση είναι ένας από τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας που καρπώνεται άμεσα τα οφέλη της τεχνολογικής προόδου. Ένα πλήθος νέων τεχνολογιών έχει ανοίξει και συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους στην εκπαίδευση, να προσφέρει νέες δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς και να διευκολύνει τους εκπαιδευόμενους στην αφομοίωση του εκπαιδευτικού υλικού. Η τηλεκπαίδευση οφείλει την ύπαρξη της στην αλματώδη ανάπτυξη του Internet κατά τα τελευταία χρόνια. Σαν εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει όλες τις μορφές εκπαίδευσης που δεν προϋποθέτουν την ταυτόχρονη ύπαρξη του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου στον ίδιο χώρο. Στην τηλεκπαίδευση γίνεται χρήση όλων των νέων τεχνολογιών στην πληροφορική και στην επικοινωνία, όπως τα πολυμέσα και τα δίκτυα. Παρέχει την απαραίτητη πληροφορία, στους κατάλληλους ανθρώπους, στην καλύτερη στιγμή. Με άλλα λόγια, προσφέρει μια ελευθερία και μια ευκολία στην διαδικασία της μάθησης, οι οποίες έχουν οδηγήσει την ταχύτατη ανάπτυξη της και στην ευρύτατη αποδοχή της από εκπαιδευτικούς οργανισμούς και εκπαιδευόμενους.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδίκτυο στην εκπαίδευση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.