Αξιολόγηση συστημάτων ERP

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2009 (EL)
Αξιολόγηση συστημάτων ERP

Κουντουριάδης, Άγγελος

Το επιχειρηματικό περιβάλλον στις μέρες μας αλλάζει δραματικά. Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν την πρόκληση του αυξανόμενου ανταγωνισμού, της εξάπλωσης των αγορών και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών. Όλες αυτές οι αλλαγές πιέζουν τις επιχειρήσεις να μειώσουν το συνολικό κόστος τους στην αλυσίδα εφοδιασμού, να μειώσουν δραστικά τους χρόνους παραγωγής και τον αριθμό των αποθεμάτων, να παρέχουν πιο σίγουρες ημερομηνίες παράδοσης και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, βελτιωμένη ποιότητα και αποδοτική εναρμόνιση με την παγκόσμια ζήτηση, τις προμήθειες και την παραγωγή. Όσο ο επιχειρηματικός κόσμος γίνεται όλο και πιο απαιτητικός και οι ανταγωνιστές αυξάνουν τις ικανότητες τους, για να μπορέσει μια επιχείρηση να παραμείνει ανταγωνιστική πρέπει να βελτιώσει τις επιχειρηματικές τις δραστηριότητες και διαδικασίες. Επίσης κρίνεται αναγκαίο πλέον οι επιχειρήσεις να μοιράζονται με τους προμηθευτές, τους διανομείς και τους πελάτες τις σημαντικές in-house πληροφορίες. Οι λειτουργίες μέσα στην εταιρεία πρέπει να αναβαθμιστούν ως προς την ικανότητά τους να δημιουργούν και να επικοινωνούν εγκαίρως και με ακρίβεια τις διάφορες πληροφορίες. Για να επιτευχθεί λοιπόν ο παραπάνω στόχος οι επιχειρήσεις στρέφονται στην εφαρμογή συστημάτων ολοκληρωμένης διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (Enterprise Resource Planning) - ERP.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Πληροφορική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.