Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων

Βεντουλίδου, Δήμητρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Είναι προφανές ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωπες με την πρόκληση να είναι πρωτοποριακές και καινοτόμες, να αναζητούν και να εισάγουν στοιχεία που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, ικανοποιώντας το κατά το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο των δυνητικών πελατών τους. Σε αυτά τα πλαίσια, χαρακτηριστικά των καινοτόμων στοιχείων στους διάφορους τομείς της πολύπλευρης λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, με έμφαση στον ευρύτερο τομέα της Διαχείρισης Δωματίων (Room Division). Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, όπως αυτά εξελίχθηκαν στην πορεία του χρόνου και επιπλέον αναφέρεται η σύγχρονη διάκριση των καταλυμάτων σε κατηγορίες. Επιπλέον τονίζονται οι ιδιαιτερότητες των ξενοδοχειακών έναντι των υπολοίπων επιχειρήσεων και γίνεται μια εκτεταμένη αναφορά στα πρότυπα οργάνωσης των ξενοδοχείων με έμφαση στην οργάνωση ειδικά στον Τομέα Δωματίων. Επίσης γίνεται μία πρώτη προσέγγιση της έννοιας της καινοτομίας στα πλαίσια λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, προσανατολισμένη στη διερεύνηση των μελλοντικών πιθανών απαιτήσεων των πελατών της. Εξετάζεται η έννοια της καινοτομίας ειδικά στην αρχιτεκτονική ενός ξενοδοχείου. Ασχολείται με τις τρέχουσες και πιθανές μελλοντικές αρχιτεκτονικές τάσεις στη χώρα μας, ενώ εξετάζονται επίσης ειδικές περιπτώσεις των Sleep-boxes και Boutique Hotels. Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη σημασία της χρησιμοποίησης μεθόδων βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής στα πλαίσια της στροφής προς φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους κατασκευής κτιρίων. Η λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό στον τομέα του μάρκετινγκ, γι’ αυτό περιγράφονται έννοιες που αφορούν αυτή την παράμετρο και επιπλέον περιγράφεται η θεωρούμενη ως καινοτόμα περίπτωση μάνατζμεντ των Boutique Hotels. Επίσης εξετάζει τη σημασία της καινοτομίας εστιάζοντας στις καινοτομίες που εισάγονται σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση μέσω της εφαρμογής προηγμένων λογισμικών και τεχνολογιών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τέλος γίνεται αναφορά στον εξοπλισμό ενός ξενοδοχείου ως παράγοντα ευρηματικότητας.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)

Καινοτομία (επιχείρηση)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)