Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων

Βεντουλίδου, Δήμητρα

Είναι προφανές ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωπες με την πρόκληση να είναι πρωτοποριακές και καινοτόμες, να αναζητούν και να εισάγουν στοιχεία που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, ικανοποιώντας το κατά το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο των δυνητικών πελατών τους. Σε αυτά τα πλαίσια, χαρακτηριστικά των καινοτόμων στοιχείων στους διάφορους τομείς της πολύπλευρης λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, με έμφαση στον ευρύτερο τομέα της Διαχείρισης Δωματίων (Room Division). Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, όπως αυτά εξελίχθηκαν στην πορεία του χρόνου και επιπλέον αναφέρεται η σύγχρονη διάκριση των καταλυμάτων σε κατηγορίες. Επιπλέον τονίζονται οι ιδιαιτερότητες των ξενοδοχειακών έναντι των υπολοίπων επιχειρήσεων και γίνεται μια εκτεταμένη αναφορά στα πρότυπα οργάνωσης των ξενοδοχείων με έμφαση στην οργάνωση ειδικά στον Τομέα Δωματίων. Επίσης γίνεται μία πρώτη προσέγγιση της έννοιας της καινοτομίας στα πλαίσια λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, προσανατολισμένη στη διερεύνηση των μελλοντικών πιθανών απαιτήσεων των πελατών της. Εξετάζεται η έννοια της καινοτομίας ειδικά στην αρχιτεκτονική ενός ξενοδοχείου. Ασχολείται με τις τρέχουσες και πιθανές μελλοντικές αρχιτεκτονικές τάσεις στη χώρα μας, ενώ εξετάζονται επίσης ειδικές περιπτώσεις των Sleep-boxes και Boutique Hotels. Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη σημασία της χρησιμοποίησης μεθόδων βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής στα πλαίσια της στροφής προς φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους κατασκευής κτιρίων. Η λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό στον τομέα του μάρκετινγκ, γι’ αυτό περιγράφονται έννοιες που αφορούν αυτή την παράμετρο και επιπλέον περιγράφεται η θεωρούμενη ως καινοτόμα περίπτωση μάνατζμεντ των Boutique Hotels. Επίσης εξετάζει τη σημασία της καινοτομίας εστιάζοντας στις καινοτομίες που εισάγονται σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση μέσω της εφαρμογής προηγμένων λογισμικών και τεχνολογιών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τέλος γίνεται αναφορά στον εξοπλισμό ενός ξενοδοχείου ως παράγοντα ευρηματικότητας.

Thesis
NonPeerReviewed

Καινοτομία (επιχείρηση)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.