Η εξέλιξη των CRM στην Ελλάδα: η περίπτωση της Eurobank - Ergasias

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η εξέλιξη των CRM στην Ελλάδα: η περίπτωση της Eurobank - Ergasias

Ζουριδάκη, Άννα

Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, με τα έντονα ανταγωνιστικά στοιχεία που το διακρίνουν, οι επιχειρήσεις προσπαθούν καθημερινά να παραμείνουν ανταγωνιστικές, θέτοντας ως επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους τον πελάτη. Η παροχή ολοένα και περισσότερο ποιοτικών, ολοκληρωμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών, έχει ως στόχο τη μεγιστοποίηση της παραδιδόμενης αξίας προς τον πελάτη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να διατηρήσουν την πιστότητα των πελατών τους. Έτσι λοιπόν, οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν, να αναπτύξουν και να διατηρήσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες προχωρούν στην υιοθέτηση ενός σχεσιακού marketing (Relationship Marketing) και στην προμήθεια συστημάτων Customer Relationship Management (C.R.M.). Ο σκοπός της υπόψιν μελέτης είναι η αποτύπωση και η μελέτη όλων εκείνων των παραγόντων που συμβάλουν στην επιτυχή ολοκλήρωση των διαδικασιών ενός συστήματος Customer Relationship Management (C.R.M.) στον τραπεζικό κλάδο της Ελλάδος, μελετώντας παράλληλα την περίπτωση του συστήματος C.R.M. της τράπεζας EFG Eurobank Ergasias.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)