Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία

Κολάρας, Κωνσταντίνος

Οι πρώτες προσπάθειες για παραγωγή αλλαντικών στην Ελλάδα σε βιομηχανικό επίπεδο, έγιναν στο τέλος της δεκαετίας του 1960. Ένας από τους πρωτοπόρους αλλαντοποιούς ήταν ο Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος ίδρυσε την πρώτη του εταιρεία το 1966. Το 1970 η προσωπική επιχείρηση απέκτησε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, και το 1971 ιδρύθηκε η Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. Σήμερα η εταιρία Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε, ανήκει στον όμιλο ΝΙΚΑΣ όντας η μητρική του ομίλου. Οι κυριότερες δραστηριότητες του Ομίλου είναι η παραγωγή και διάθεση αλλαντικών, κρεατοσκευασμάτων, πίτσας και τυροκομικών προϊόντων. Ο Όμιλος εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία, στα Σκόπια στην Κύπρο και στην Αλβανία. Οι μετοχές της εταιρίας διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών, και ο βασικός μέτοχος της Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι η GCI FOOD ENTERPRISE LTD με ποσοστό συμμετοχής 45,60% και είναι θυγατρική του ομίλου GLOBAL CAPITAL INVESTORS (II)L.P.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)