Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Συγκριτική μελέτη του μίγματος μάρκετινγκ του Ομίλου "ΝΙΚΑΣ" στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία

Κολάρας, Κωνσταντίνος

Οι πρώτες προσπάθειες για παραγωγή αλλαντικών στην Ελλάδα σε βιομηχανικό επίπεδο, έγιναν στο τέλος της δεκαετίας του 1960. Ένας από τους πρωτοπόρους αλλαντοποιούς ήταν ο Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος ίδρυσε την πρώτη του εταιρεία το 1966. Το 1970 η προσωπική επιχείρηση απέκτησε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, και το 1971 ιδρύθηκε η Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. Σήμερα η εταιρία Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε, ανήκει στον όμιλο ΝΙΚΑΣ όντας η μητρική του ομίλου. Οι κυριότερες δραστηριότητες του Ομίλου είναι η παραγωγή και διάθεση αλλαντικών, κρεατοσκευασμάτων, πίτσας και τυροκομικών προϊόντων. Ο Όμιλος εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία, στα Σκόπια στην Κύπρο και στην Αλβανία. Οι μετοχές της εταιρίας διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών, και ο βασικός μέτοχος της Π. Γ. ΝΙΚΑΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι η GCI FOOD ENTERPRISE LTD με ποσοστό συμμετοχής 45,60% και είναι θυγατρική του ομίλου GLOBAL CAPITAL INVESTORS (II)L.P.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.