Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών

Γκούντα, Άννα

Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το μάρκετινγκ γενικότερα και τις υπηρεσίες ειδικότερα και κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες απ’ τις υπηρεσίες μετρώντας τα με προηγμένες επιστημονικές μεθόδους. Η ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αφού η αντίληψη για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών σχετίζεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών αλλά και με τη διατήρησή τους . Η μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη δεν προσεγγίζεται ακριβώς παρόλο που αποτελεί το πιο σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Κι αυτό βασίζεται πρώτον, στο ότι οι επιχειρήσεις έχουν πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα και δεύτερον, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να αλλάζουν συνεχώς για να βελτιώνονται με αποτέλεσμα να προσπαθούν και οι ίδιοι οι πωλητές να μάθουν μαζί με τους πελάτες.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)