Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)
Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών

Γκούντα, Άννα

Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το μάρκετινγκ γενικότερα και τις υπηρεσίες ειδικότερα και κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες απ’ τις υπηρεσίες μετρώντας τα με προηγμένες επιστημονικές μεθόδους. Η ποιότητα υπηρεσιών αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ αφού η αντίληψη για την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών σχετίζεται άμεσα με την ικανοποίηση των πελατών αλλά και με τη διατήρησή τους . Η μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη δεν προσεγγίζεται ακριβώς παρόλο που αποτελεί το πιο σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Κι αυτό βασίζεται πρώτον, στο ότι οι επιχειρήσεις έχουν πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα και δεύτερον, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να αλλάζουν συνεχώς για να βελτιώνονται με αποτέλεσμα να προσπαθούν και οι ίδιοι οι πωλητές να μάθουν μαζί με τους πελάτες.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.