Ο ρόλος της γυναίκας στη διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Ο ρόλος της γυναίκας στη διαφήμιση

Μητρόπουλος, Άγγελος

Ξεκινώντας με την υπόθεση ότι η διαφήμιση έχει καθοριστική σημασία, παίζει σημαντικό ρολό στην διαδικασία της μαζικής επικοινωνίας του σύγχρονου πολιτισμού, επικεντρώθηκα στην ανάλυση του ρόλου που έχει το γυναίκειο φύλο στην διαφήμιση και την εικόνα που παρουσιάζουν αυτά στο εύρη κοινό, επίσης στην επίδραση που έχει η διαφήμιση σε αυτό αλλά και την ανάλυση της στάσης – συμπεράσματα του κοινού απέναντι στην διαφήμιση και τις ‘εικόνες’ που παρουσιάζει αυτή γύρω από την γυναίκα. Συγκεκριμένα υποθέτω, ότι η διαφήμιση μπορεί και επηρεάζει την κοινή γνώμη, διαμορφώνει ή προβάλει κοινωνικά πρότυπα για την γυναίκα και μεταφέρει άξιες μέσω των μηνυμάτων που κατακλύζουν τα Μ.Μ.Ε. Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να ερμηνεύσει τα μηνύματα που μας στέλνουν οι διαφημίσεις από όλα τα μέσα, γύρω από τον ρόλο που πρέπει ή θα ήθελαν να εχει η γυναίκα στην σύγχρονη κοινωνία. Οι ρόλοι και τα πρότυπα που αναφέρουμε παρακάτω για την γυναίκα δημιούργησαν κοινωνικοοικονομικές αλλαγές όπως και διάφορες ψυχικές αλλαγές στην προσωπικότητα των γυναικών. Όλες αυτές τις αλλαγές που δημιουργηθήκαν με την πάροδο του χρόνου γύρω από την διαφημιστική γυναικεία παρουσίαση όπως και η εξέλιξη των Μ.Μ.Ε. σε συνάρτηση με την εξέλιξη των αγαθών και τον τρόπο που αυτά εμφανίζονται στις διαφημίσεις, προσπαθώ να τις αποτυπώσω σε αυτή την εργασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.