Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει και να αναλύσει την διαδικασία και τη δραστηριότητα του συναισθηματικού branding. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής Μάρκετινγκ, και δίνεται έμφαση σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού που το εφαρμόζουν. Πολύ σημαντικό ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητά μας παίζουν οι διαφημίσεις, καθ΄ ότι πολλά από τα διαφημιζόμενα προϊόντα καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών. Επομένως, στόχος του emotional branding είναι η δημιουργία συγκινησιακών συναισθημάτων, μέσω διαφημίσεων και άλλων τεχνικών, δίνοντάς τους την επιλογή να απολαύσουν τον κόσμο της μάρκας (brand).
Ε > Εμπορικά σήματα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εμπορικά σήματα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)