Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

Μαμαλούκη, Αθηνά

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει και να αναλύσει την διαδικασία και τη δραστηριότητα του συναισθηματικού branding. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής Μάρκετινγκ, και δίνεται έμφαση σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού που το εφαρμόζουν. Πολύ σημαντικό ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητά μας παίζουν οι διαφημίσεις, καθ΄ ότι πολλά από τα διαφημιζόμενα προϊόντα καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών. Επομένως, στόχος του emotional branding είναι η δημιουργία συγκινησιακών συναισθημάτων, μέσω διαφημίσεων και άλλων τεχνικών, δίνοντάς τους την επιλογή να απολαύσουν τον κόσμο της μάρκας (brand).

Ε > Εμπορικά σήματα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εμπορικά σήματα

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)