Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

Μαμαλούκη, Αθηνά

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει και να αναλύσει την διαδικασία και τη δραστηριότητα του συναισθηματικού branding. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής Μάρκετινγκ, και δίνεται έμφαση σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού που το εφαρμόζουν. Πολύ σημαντικό ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητά μας παίζουν οι διαφημίσεις, καθ΄ ότι πολλά από τα διαφημιζόμενα προϊόντα καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών. Επομένως, στόχος του emotional branding είναι η δημιουργία συγκινησιακών συναισθημάτων, μέσω διαφημίσεων και άλλων τεχνικών, δίνοντάς τους την επιλογή να απολαύσουν τον κόσμο της μάρκας (brand).

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εμπορικά σήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)