Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

Μαμαλούκη, Αθηνά

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει και να αναλύσει την διαδικασία και τη δραστηριότητα του συναισθηματικού branding. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής Μάρκετινγκ, και δίνεται έμφαση σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού που το εφαρμόζουν. Πολύ σημαντικό ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητά μας παίζουν οι διαφημίσεις, καθ΄ ότι πολλά από τα διαφημιζόμενα προϊόντα καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών. Επομένως, στόχος του emotional branding είναι η δημιουργία συγκινησιακών συναισθημάτων, μέσω διαφημίσεων και άλλων τεχνικών, δίνοντάς τους την επιλογή να απολαύσουν τον κόσμο της μάρκας (brand).

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εμπορικά σήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.