Στην εργασία γίνεται μια ανάλυση αρχικά στον διαχωρισμό των επιχειρήσεων ανάλογα με το μέγεθος τους. Κατόπιν αναφέρεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και τα χαρακτηριστικά της καθώς επίσης και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει κάποιος που επιθυμεί να δημιουργήσει μια δική του επιχείρηση, δεδομένου ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι δεν είναι εξίσου κατάλληλοι για ένα τέτοιο τόλμημα. Σημαντικό κομμάτι της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των δυσκολιών που αντιμετωπίσει μια μικρή επιχείρηση για την εξεύρεση των πόρων για την ίδρυσή της, καθώς επίσης και ο τρόπος με τον οποίο το κράτος ενθαρρύνει και συνεχώς υποστηρίζει την βιωσιμότητά τους. Επίσης γίνεται εκτενής αναφορά στα Ευρωπαϊκά προγράμματα που λαμβάνουν χώρα και στην Ελλάδα για την υποστήριξη των μικρών επιχειρήσεων και στο τέλος στο παράρτημα δίνεται ένα υπόδειγμα μιας οικονομοτεχνικής μελέτης – σημαντικό στοιχείο για την δημιουργία μιας νέας επιχείρησης- δεδομένου ότι από 31/12/2009 που σταμάτησε ο Αναπτυξιακός νόμος , πολλοί ενδιαφερόμενοι αγωνιούν για την έναρξη του επόμενου που αναμένεται στο τέλος του 2010.
Ε > Επιχειρηματικότητα
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Επιχειρηματικότητα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)