Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

Περώνας, Ιωάννης

Η εργασία αυτή ξεκινάει με μια αρχική μελέτη πάνω στα βασικά κομμάτια του μάρκετινγκ όπως είναι το μίγμα μάρκετινγκ, έτσι ώστε να βρω κάποιες εισαγωγικές γνώσεις πάνω στο θέμα μου και μετέπειτα να μεταβώ στην σύνδεση αυτών των πληροφοριών σε σχέση με μια πολύ σύγχρονη μορφή εμπορίου και συναλλαγής όπως είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στις μέρες οι παραδοσιακές συναλλαγές έχουν αντικατασταθεί από πολλές σελίδες του διαδικτύου και από ποίκιλλες μορφές συναλλαγών. Παρατηρώντας αυτό το φαινόμενο θέλησα να ερευνήσω αρχικά πως έχει αναπτυχθεί αυτό το κομμάτι με το πέρασμα του χρόνου αλλά και πως κάποιος μπορεί να κάνει αυτές τις συναλλαγές. Εν κατακλείδι θέλησα να διαπιστώσω πως αυτή η σύγχρονη μορφή εμπορίου έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία αλλά και τι αντίκτυπο έχει. Κυρίως πυλώνας των πληροφοριών μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το διαδίκτυο, ο βασικός λόγος ύπαρξης άλλωστε του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτός.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)