Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

Περώνας, Ιωάννης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Η εργασία αυτή ξεκινάει με μια αρχική μελέτη πάνω στα βασικά κομμάτια του μάρκετινγκ όπως είναι το μίγμα μάρκετινγκ, έτσι ώστε να βρω κάποιες εισαγωγικές γνώσεις πάνω στο θέμα μου και μετέπειτα να μεταβώ στην σύνδεση αυτών των πληροφοριών σε σχέση με μια πολύ σύγχρονη μορφή εμπορίου και συναλλαγής όπως είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στις μέρες οι παραδοσιακές συναλλαγές έχουν αντικατασταθεί από πολλές σελίδες του διαδικτύου και από ποίκιλλες μορφές συναλλαγών. Παρατηρώντας αυτό το φαινόμενο θέλησα να ερευνήσω αρχικά πως έχει αναπτυχθεί αυτό το κομμάτι με το πέρασμα του χρόνου αλλά και πως κάποιος μπορεί να κάνει αυτές τις συναλλαγές. Εν κατακλείδι θέλησα να διαπιστώσω πως αυτή η σύγχρονη μορφή εμπορίου έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία αλλά και τι αντίκτυπο έχει. Κυρίως πυλώνας των πληροφοριών μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το διαδίκτυο, ο βασικός λόγος ύπαρξης άλλωστε του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτός.

Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)