Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η ελληνική πραγματικότητα

Περώνας, Ιωάννης

Η εργασία αυτή ξεκινάει με μια αρχική μελέτη πάνω στα βασικά κομμάτια του μάρκετινγκ όπως είναι το μίγμα μάρκετινγκ, έτσι ώστε να βρω κάποιες εισαγωγικές γνώσεις πάνω στο θέμα μου και μετέπειτα να μεταβώ στην σύνδεση αυτών των πληροφοριών σε σχέση με μια πολύ σύγχρονη μορφή εμπορίου και συναλλαγής όπως είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στις μέρες οι παραδοσιακές συναλλαγές έχουν αντικατασταθεί από πολλές σελίδες του διαδικτύου και από ποίκιλλες μορφές συναλλαγών. Παρατηρώντας αυτό το φαινόμενο θέλησα να ερευνήσω αρχικά πως έχει αναπτυχθεί αυτό το κομμάτι με το πέρασμα του χρόνου αλλά και πως κάποιος μπορεί να κάνει αυτές τις συναλλαγές. Εν κατακλείδι θέλησα να διαπιστώσω πως αυτή η σύγχρονη μορφή εμπορίου έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία αλλά και τι αντίκτυπο έχει. Κυρίως πυλώνας των πληροφοριών μου δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το διαδίκτυο, ο βασικός λόγος ύπαρξης άλλωστε του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτός.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.