Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης

Κοπελιά, Αικατερίνη

Η ανάπτυξη της εργασίας θα επικεντρωθεί αρχικά στο θεωρητικό μοντέλο δημιουργίας του Σχεδίου Μάρκετινγκ μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στην ανάλυση του κλάδου αμπελουργίας-οινοποιίας στην Ελλάδα με εστίαση στο μάρκετινγκ προϊόντων οινοποιίας. Στην δευτερογενή έρευνα για στοιχεία σχετικά με την πορεία της αγοράς προϊόντων οινοποιίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και για τις σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας και την ανάλυση του κλάδου της αμπελουργίας-οινοποιίας, θα γίνει εντοπισμός των παραγόντων - κλειδιών επιτυχίας και θα σχεδιαστεί το κατάλληλο Σχέδιο Μάρκετινγκ για την επιχείρηση Αμπελώνας Καμκούτη.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)