Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης

Κοπελιά, Αικατερίνη

Η ανάπτυξη της εργασίας θα επικεντρωθεί αρχικά στο θεωρητικό μοντέλο δημιουργίας του Σχεδίου Μάρκετινγκ μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στην ανάλυση του κλάδου αμπελουργίας-οινοποιίας στην Ελλάδα με εστίαση στο μάρκετινγκ προϊόντων οινοποιίας. Στην δευτερογενή έρευνα για στοιχεία σχετικά με την πορεία της αγοράς προϊόντων οινοποιίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και για τις σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας και την ανάλυση του κλάδου της αμπελουργίας-οινοποιίας, θα γίνει εντοπισμός των παραγόντων - κλειδιών επιτυχίας και θα σχεδιαστεί το κατάλληλο Σχέδιο Μάρκετινγκ για την επιχείρηση Αμπελώνας Καμκούτη.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.