Η χρήση του internet και η επιρροή του στο marketing σε περίοδο οικονομικής κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Η χρήση του internet και η επιρροή του στο marketing σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Σκούμπας, Άγγελος
Χουρμουζιάδης, Ελευθέριος

Το διαδίκτυο είναι ένας μεγάλος εικονικός κόσμος, μέσα στον οποίο υπάρχουν λεωφόροι, δρόμοι και σοκάκια. Κάθε δρόμος έχει και τη δική του κίνηση όπως και στον κανονικό κόσμο! Καθώς το ίντερνετ διεισδύει όλο και περισσότερο στη ζωή μας, ειδικότερα μέσω των γρήγορων ευρυζωνικών συνδέσεων (ADSL), το μάρκετινγκ στο ίντερνετ γίνεται πιο απαραίτητο και πιο ανταγωνιστικό μέρα με τη μέρα. Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της επικοινωνίας τη δεκαετία που διανύουμε κατέστησαν το ίντερνετ να είναι ένα μέσο προώθησης ζωτικής σημασίας για κάθε εταιρεία, μικρή ή μεγάλη, καθώς η χρήση του δίνει πρόσβαση σε πολλές νέες και αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ που δεν υπήρχαν πριν από μια δεκαετία. Το διαδίκτυο μπορεί να βελτιώσει την έκταση και την αποδοτικότητα του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, ενώ βοηθά σημαντικά στο να διαδώσει τα προϊόντά της και να κερδίσει νέους πελάτες όχι μόνο στην έδρα της, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, το Internet Marketing παρουσιάζει μοναδικά πλεονεκτήματα και ευκαιρίες για την εξέλιξη μιας επιχείρησης και την προώθηση των προϊόντων της, αποφέροντας καλύτερα αποτελέσματα σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μάρκετινγκ
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.