Οι αερομεταφορές σε Ελλάδα και Ευρώπη και η απελευθέρωσή τους

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι αερομεταφορές σε Ελλάδα και Ευρώπη και η απελευθέρωσή τους

Στεφανίδης, Στέφανος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Σε πρώτη φάση είχαμε τη δημιουργία ενός προσωρινού οργανισμού, του PICAO, ο οποίος είχε συμβουλευτικές αρμοδιότητες μόνο και θα λειτουργούσε μέχρι τη δημιουργία του μόνιμου Οργανισμού. Έτσι ο PICAO λειτούργησε για 20 μήνες μέχρι τις 4 Απριλίου 1947, οπότε και εμφανίστηκε ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν το παιδί του Δεύτερου Παγκοσμίου και το εγγόνι του Α (πολέμου). Η δημιουργία τέλος του ICAO, προμήνυσε την έλευση ενός ευρύτερου Διεθνούς Οργανισμού του ΟΗΕ, η σύσταση του οποίου έγινε ένα χρόνο αργότερα και ο οποίος ακολούθησε τον τρόπο οργάνωσης του ICAO (Συνέλευση, Συμβούλιο, Πρόεδρος, Γενικός Γραμματέας). Ακολουθεί μια αναφορά στις αερογραμμές τόσο της χώρας μας όσο και ολόκληρης της ευρωπαϊκής ηπείρου. Έχει γίνει καταγραφή των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιήθηκαν και δραστηριοποιούντα στην χωρά μας καθώς και σε όλους σχεδόν τους εθνικούς αερομεταφορείς των ευρωπαϊκών χωρών. Επείσης έχει γίνει μια αρκετά εκτενείς αναφορά στο αεροπορικό δίκαιο και σε θέματα που σχετίζονται με την απελευθέρωση των αερομεταφορών στην Ευρώπη.

Α > Αεροπορικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Α > Αερομεταφορές

Αεροπορικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Αερομεταφορές

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)