Συστήματα διαχείρισης πελατειακής βάσης και επιχειρησιακών πόρων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Συστήματα διαχείρισης πελατειακής βάσης και επιχειρησιακών πόρων

Στεφανίδου, Θεοδώρα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Η γνώση των πελατών και των αναγκών τους, με την μεγαλύτερη δυνατή λεπτομέρεια, είναι σημαντική σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Και αυτό είναι το κεντρικό σημείο για τα Προγράμματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων γνωστά ως CRM (Costumer Relatioship Management). Τα CRM αποτελούν το τεχνολογικό εργαλείο για την υλοποίηση μιας ενιαίας, πελατοκεντρικής επιχειρηματικής στρατηγικής απο τα τμήματα και τα κανάλια εξυπηρέτησης της επιχείρησης. Τα συστήματα CRM είναι σχεδιασμένα ώστε να καλύπτουν όλες τις ενέργειες των Τμημάτων Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Εξυπηρέτησης Πελατών. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην τεχνολογία της πληροφορικής και ειδικότερα στα συστήματα CRM, προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτό αναλύεται στην πρώτη ενότητα της εργασίας, στην προσπάθεια γνωριμίας με τα CRM συστήματα.

Β > Βάσεις δεδομένων
Ε > Επιχειρήσεις - Πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπολογιστών

Βάσεις δεδομένων
Επιχειρήσεις - Πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπολογιστών

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)