Τουριστικό σχέδιο marketing περιοχής Ιωαννίνων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)
Τουριστικό σχέδιο marketing περιοχής Ιωαννίνων

Καλαμπόκη, Μαρίνα

Ο τουρισμός για την Ελλάδα είναι η μεγάλη ευκαιρία, η μεγάλη πρόκληση για το μέλλον της οικονομίας μας της χώρας για την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών. Γι αυτό και κατέχει κεντρική θέση στο σύγχρονο αναπτυξιακό σχέδιο της Ελλάδας. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας θα εστιαστούμε στην ανάπτυξη ενός τουριστικού μάρκετινγκ πλάν για την ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων. Αρχικά αναλύει θεωρικό σκέλος του τουρισμού και του τουριστικού μάρκετινγκ ενώ το πρακτικό σκέλος έχει να κάνει με την παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου marketing plan για την περιοχή. Έτσι, θα πρέπει να θεωρήσουμε τον Νομό Ιωαννίνων ως μια επιχείρηση που θέλει να διαφημίσει το προϊόν της και να αποσπάσει μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Θα επιχειρήσει με μικροαλλαγές στο προϊόν και στην εμφάνισης της να το παρουσιάσει ως διαφορετικό από τα αντίστοιχα των άλλων ανταγωνιστών που ικανοποιούν τις ίδιες ανάγκες. Να το καταστήσει δηλαδή μονοπωλιακό ανάμεσα στα άλλα του ανταγωνισμού.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)