Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός

Κεραμιδάς, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2011

2011


Μάρκετινγκ είναι το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη διαπίστωση των τωρινών και μελλοντικών αναγκών των πελατών, στη μελέτη και σχεδιασμό των προϊόντων που προορίζονται για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών, και κατόπιν στην παραγωγή, τυποποίηση, συσκευασία, αποθήκευση, μεταφορά, προώθηση, προβολή και πώληση των προϊόντων αυτών στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Επιπλέον η παρακολούθηση των καταναλωτών και των αναγκών τους και μετά την πώληση και προσαρμογή των προϊόντων προς τις εξελισσόμενες ανάγκες τους για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Ο ανταγωνισμός αποτελεί ένα θέμα ζωτικής σημασίας για το χώρο του Μάρκετινγκ και έτσι απασχόλησε και την παρούσα πτυχιακή.

Α > Ανταγωνισμός
Μ > Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ
Ανταγωνισμός

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.