δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός
Μάρκετινγκ είναι το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη διαπίστωση των τωρινών και μελλοντικών αναγκών των πελατών, στη μελέτη και σχεδιασμό των προϊόντων που προορίζονται για την ικανοποίηση των αναγκών αυτών, και κατόπιν στην παραγωγή, τυποποίηση, συσκευασία, αποθήκευση, μεταφορά, προώθηση, προβολή και πώληση των προϊόντων αυτών στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Επιπλέον η παρακολούθηση των καταναλωτών και των αναγκών τους και μετά την πώληση και προσαρμογή των προϊόντων προς τις εξελισσόμενες ανάγκες τους για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης.
Ο ανταγωνισμός αποτελεί ένα θέμα ζωτικής σημασίας για το χώρο του Μάρκετινγκ και έτσι απασχόλησε και την παρούσα πτυχιακή.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός
Το μάρκετινγκ: η σχέση επιχείρησης - κατανάλωσης και ο ανταγωνισμός
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.