Τραπεζικό μάρκετινγκ και e-banking

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τραπεζικό μάρκετινγκ και e-banking

Τσιαφίτσας, Δημήτρης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


Ο στόχος της εργασίας είναι να εξερευνηθεί ο ρόλος του e-banking ως κανάλι διανομής και δημιουργίας υπηρεσιών ποιότητας στο τραπεζικό κλάδο και να αναλυθεί το αν το e-banking θα μπορέσει να αντικαταστήσει το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα διανομής τραπεζικών υπηρεσιών ή θα είναι συμπληρωματικό στο παραδοσιακό τρόπο διανομής. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να βρεθεί και να αναλυθεί το τι γίνεται στον κλάδο των Ελληνικών τραπεζών και αν μπορεί το e-banking να αποτελέσει καλύτερο μέσω εξυπηρέτησης των πελατών. Βασικό κομμάτι της μελέτης θα αποτελέσει και η διευκρίνηση του όρου υπηρεσία αλλά και συμπεριφορά καταναλωτή.

Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Η > Ηλεκτρονική τραπεζική

Ηλεκτρονική τραπεζική
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)