Ο στόχος της εργασίας είναι να εξερευνηθεί ο ρόλος του e-banking ως κανάλι διανομής και δημιουργίας υπηρεσιών ποιότητας στο τραπεζικό κλάδο και να αναλυθεί το αν το e-banking θα μπορέσει να αντικαταστήσει το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα διανομής τραπεζικών υπηρεσιών ή θα είναι συμπληρωματικό στο παραδοσιακό τρόπο διανομής. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να βρεθεί και να αναλυθεί το τι γίνεται στον κλάδο των Ελληνικών τραπεζών και αν μπορεί το e-banking να αποτελέσει καλύτερο μέσω εξυπηρέτησης των πελατών. Βασικό κομμάτι της μελέτης θα αποτελέσει και η διευκρίνηση του όρου υπηρεσία αλλά και συμπεριφορά καταναλωτή.
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Η > Ηλεκτρονική τραπεζική
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Ηλεκτρονική τραπεζική
Τραπεζικό μάνατζμεντ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)