Η εργασία μου επικεντρώνεται σε τρεις θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα δίδω στοιχεία για τις τράπεζες γενικά, για το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα, το διεθνές τραπεζικό σύστημα το οποίο επηρεάζει και πολλές φορές κατευθύνει το ελληνικό και για τα δάνεια που δίνονται στους καταναλωτές. Στην δεύτερη και στην τρίτη ενότητα παραθέτω στοιχεία αντιστοίχως για την καταναλωτική πίστη και στεγαστική πίστη στην Ελλάδα. Στην τρίτη ενότητα θεώρησα σκόπιμο να δώσω στοιχεία για το πόσο το τραπεζικό μάρκετινγκ επηρεάζει την ψυχοσύνθεση των καταναλωτών στης στεγαστικής και καταναλωτικής πίστης και τονίζοντας πλασματικές ανάγκες τους επηρεάζουν να πάρουν δάνεια χωρίς να τα έχουν άμεση ανάγκη.
Κ > Καταναλωτική πίστη
Σ > Στεγαστικά δάνεια
Δ > Δάνεια
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Καταναλωτική πίστη
Δάνεια
Στεγαστικά δάνεια
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)