Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας των τηλεπικοινωνιών, έδωσε την ευκαιρία να αναπτυχθούν νέες μορφές επιχειρηματικότητας. Στα πλαίσια των συνεχών αναθεωρήσεων του σύγχρονου management, μία νέα μορφή εμπορίου αναπτύσσεται συνεχώς, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συχνά θα το συναντήσετε σαν e-commerce.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στις ελληνικές επιχειρήσεις. Η εξάπλωση του διαδικτύου αποτελεί τον θεμέλιο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω του οποίου ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της σύγχρονης εμπορικής δραστηριότητας και φυσικά των καταναλωτών.