Στρατηγική ανάλυση της PUMA

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Στρατηγική ανάλυση της PUMA

Βλαχάκης, Νικόλαος
Μπέζας, Δημήτριος

Στην εργασία θα ασχοληθούμε με μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των αθλητικών ειδών. Η PUMA έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων και με την πάροδο των χρόνων έχει αποκτήσει πιστούς θαυμαστές. Η PUMA είναι μια εταιρία η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τεράστια άλματα. Έχει καταφέρει να ξεπεράσει την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της. Οι πωλήσεις βρίσκονται πλέον σε θεαματική ανοδική πορεία και η εταιρία αποτελεί σοβαρή απειλή για τις υπόλοιπες εταιρίες αθλητικών ειδών. Με αυτήν εδώ την εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την εταιρία PUMA, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της και να γίνει η νούμερο ένα εταιρία στον αθλητικό χώρο από πλευράς προτίμησης των καταναλωτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.