Στρατηγική ανάλυση της PUMA

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική ανάλυση της PUMA

Βλαχάκης, Νικόλαος
Μπέζας, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Στην εργασία θα ασχοληθούμε με μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των αθλητικών ειδών. Η PUMA έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων και με την πάροδο των χρόνων έχει αποκτήσει πιστούς θαυμαστές. Η PUMA είναι μια εταιρία η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τεράστια άλματα. Έχει καταφέρει να ξεπεράσει την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της. Οι πωλήσεις βρίσκονται πλέον σε θεαματική ανοδική πορεία και η εταιρία αποτελεί σοβαρή απειλή για τις υπόλοιπες εταιρίες αθλητικών ειδών. Με αυτήν εδώ την εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την εταιρία PUMA, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της και να γίνει η νούμερο ένα εταιρία στον αθλητικό χώρο από πλευράς προτίμησης των καταναλωτών.

Ε > Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.