Με την εργασία γίνεται μια απόπειρα να κατανοήσουμε την Ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με τις ΜΜΕ, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και όλους τους πιθανούς τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν.
Στην εργασία μας εκείνο που θα μας απασχολήσει ιδιαίτερα είναι η δανειοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, προσπαθώντας να αποφύγουμε να πλατειάσουμε για όλα τα υπόλοιπα θέματα που τις απασχολούν. Επιχειρούμε λοιπόν να αποκτηθεί κάποια εικόνα σε ότι αφορά τη λειτουργικότητα και τον ρόλο των ΜΜΕ σε Ελλάδα και Ευρώπη, και να αναγνωριστούν όλες οι πιθανές λειτουργικές λύσεις που υποστηρίζουν και βελτιώνουν τη αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργικότητά τους, μέσα στα ευρύτερα πλαίσια της ευρωπαϊκής και ελληνικής ειδικότερα οικονομίας. Η προσπάθεια για την αναφορά και ανάλυση των παραπάνω θεμάτων, συνάντησε ιδιαίτερες δυσκολίες τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε εκείνο το κομμάτι της εμπειρικής μας έρευνας, καθώς η αναπτυξιακή πορεία των ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι ακόμη στο προκαταρκτικό της στάδιο και, παρόλο που υπάρχει πληθώρα ιδεών, αντιλήψεων και μέτρων , ελάχιστα από αυτά εφαρμόζονται ουσιαστικά στην πράξη. Περιοριστήκαμε λοιπόν στην αναφορά μας στις πλέον κοινά αποδεκτές απόψεις και αντιλήψεις που αφορούν τις ΜΜΕ.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Δ > Δάνεια
Χ > Χρηματοδότηση
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Χρηματοδότηση
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Δάνεια
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)