Internet banking ως βασικός άξονας της τραπεζικής πληροφορικής ανάπτυξης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Internet banking ως βασικός άξονας της τραπεζικής πληροφορικής ανάπτυξης

Χαρίτσου, Κωνσταντίνα

Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η ηλεκτρονική τραπεζική (e-banking) ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας και η αλλαγές που επιφέρει τόσο στα χρηματοοικονομικά προϊόντα όσο και στα τραπεζικά ιδρύματα γενικότερα. Αρχικά γίνεται προσπάθεια να δοθεί μια πλήρης εικόνα της έννοιας του internet banking, ξεκινώντας από την πρώτη του εμφάνιση στην Αμερική το 1995 και στην συνέχεια εξηγώντας πως με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τον σύγχρονο τρόπο ζωής το φαινόμενο αυτό έγινε ευρέως γνωστό και στο μέλλον πιθανόν να γίνει και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των πολιτών. Στοχεύοντας στην πρώτη ενότητα να γίνει κατανοητή η ηλεκτρονική τραπεζική θα ήταν παράληψη να μην γίνει αναφορά στα οφέλη των πελατών, των τραπεζών αλλά και γενικότερα της οικονομίας παράλληλα όμως με αναλυτική αναφορά και των κινδύνων που συνοδεύουν την χρήση του e-banking, και τους τρόπους προφύλαξης. Στην συνέχεια του πρώτου μέρους γίνονται και πρακτικές αναφορές για τις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται και από τα τραπεζικά ιδρύματα αλλά και από τους πελάτες αυτών. Στον τέλος του κεφαλαίου αυτού γίνεται αναφορά στο κόστος του e-banking όχι μόνο από την άποψη της χρήσης του από τους πελάτες , που ούτως ή άλλως είναι σχεδόν μηδαμινό, αλλά και από την άποψη του εξοπλισμού που χρειάζεται και η τράπεζα.΄Επειτα διαπραγματεύεται τις αλλαγές που έχει επιφέρει η ηλεκτρονική τραπεζική στα τραπεζικά ιδρύματα, η αλλαγές αυτές αφορούν την δομή, την εσωτερική τους οργάνωση, τους στρατηγικούς τους στόχους και το ανθρώπινο δυναμικό. Εν συνεχεία, αναλύονται οι νέες ευκαιρίες που θα πρέπει να αδράξουν οι τράπεζες αλλά και τα στοιχήματα που πρέπει να κερδίσουν ώστε να παρέχουν άριστες υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου με σκοπό να διατηρήσουν αφοσιωμένη την πελατεία τους. Τέλος γίνεται αναφορά στον εκσυγχρονισμό των ελληνικών τραπεζών και στο τι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες προσφέρει η κάθε τράπεζα χωριστά. Παράλληλα αναλύεται η περιορισμένη παρουσία των ελληνικών τραπεζών στην Ευρώπη αλλά και η γενικότερη κατάσταση της Ευρώπης όσον φορά τις υπηρεσίες της μέσω του διαδικτύου, το e-finance, τα όραμα και την πολιτική της για πρωτοκαθεδρία σε πληροφορική και τηλεπικοινωνίες.. Επί προσθέτως γίνεται μια καταγραφή στο χάσμα μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονική τραπεζική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.