Η εργασία διαπραγματεύεται με τρόπο σαφή και περιεκτικό το σύγχρονο χρηματοδοτικό εργαλείο της Δικαιόχρησης – Franchising. Αποσκοπεί όχι μόνο να συμβάλλει στην αποσαφήνιση εννοιών που άπτονται του αντικειμένου της Δικαιόχρησης – Franchising, αλλά επιπρόσθετα επιχειρεί να επιτύχει την αποτύπωση της χρήσης του εν λόγω θεσμού στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική μέσω της παρουσίασης δύο αντικειμενικά επιτυχημένων επιχειρηματικών παρουσιών του θεσμού στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, των Επιχειρηματικού Σχεδίου του:1. Haagen Dazs – Café με έδρα την πόλη της Καβάλας και 2. της Αλυσίδας Εμπορίας Ανδρικών Ενδυμάτων και Ειδών με την Επωνυμία GRAMA στην πόλη της Κοζάνης.
Δ > Δικαιόχρηση (franchising)
F > Franchising
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Δικαιόχρηση (franchising)
Franchising
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)