Από τη στιγμή που ο τουρισμός αποτελεί την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οργάνωση και τη διοίκηση του κλάδου της φιλοξενίας. Αυτό το σκέλος επιχειρεί να αναλύσει η παρακάτω πτυχιακή εργασία, συγκεκριμένα: Αρχικά θα ξεκινήσουμε με μια ανάλυση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Αρχικά θα δοθεί ο ορισμός του κλάδου και η ιστορική του διαδρομή. Στη συνέχεια θα αναφερθούν οι κατηγορίες των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα και τα επιμέρους χαρακτηριστικά και διακρίσεις τους. Τέλος, θα παρατεθεί η γεωγραφική κατανομή και η επίδραση των ξενοδοχείων στην τουριστική ανάπτυξη. Έπειτα θα εξετάσουμε την επεξεργασία των κρατήσεων καθώς και την καταχώρηση των πελατών.
Θα ασχοληθούμε αρχικά με τη διαμόρφωση του ξενοδοχειακού προϊόντος δίνοντας ένας παράδειγμα συνάφειας, ενώ στη συνέχεια θα μιλήσουμε για τη συνάφεια του κλαδικού και του επιχειρησιακού προϊόντος. Επίσης περιλαμβάνει την ανάλυση γενικών θεμάτων μάνατζμεντ ξενοδοχείων που έχουν να κάνουν με τον προγραμματισμό, οργάνωση, έλεγχο, λήψη αποφάσεων κα. Τέλος η εργασία εμπεριέχει την ανάλυση των τριών σχολών μάνατζμεντ (κλασσική σχολή, σχολή συμπεριφοράς, ιαπωνική σχολή).
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)