To franchising στις ελληνικές επιχειρήσεις

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
To franchising στις ελληνικές επιχειρήσεις

Βαρταλά, Ελένη

Στην εργασία παρουσιάζεται η εξέλιξη του franchising διαχρονικά στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και περιέχονται στοιχεία για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού αυτού συστήματος στην Ελλάδα κυρίως, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Τέλος γίνεται αναφορά στον Σύνδεσμο Franchise Ελλάδος, στους σκοπούς και τις δραστηριότητες του. Αναλύονται τα είδη του franchising. Αναφέρονται αναλυτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του θεσμού ξεχωριστά για τον franchisor, τον franchisee, για τον καταναλωτή, καθώς και τα οφέλη για ολόκληρη την οικονομία. Περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης του franchising και παρατίθονται τα βασικά χαρακτηριστικά του. Παράλληλα αναφέρονται και αναλύονται οι σημαντικότεροι παράμετροι επιτυχίας για τις εταιρείες που αναπτύσσονται με το μοντέλο αυτό και συνοψίζονται κάποιες προτάσεις. Αναφέρεται στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει το franchise. Παρουσιάζονται τα κύρια μέρη από τα οποία θα πρέπει να αποτελείτε μια σύμβαση franchising και αναλύονται. Επίσης περιγράφεται η νομοθετική αντιμετώπιση σε επίπεδο τόσο Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και στην Ελλάδα και γίνεται λόγος για τον κανονισμό της Ε.Ε. 2790/1999. Τέλος γίνεται αναφορά στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Franchise (EFF) και στον κώδικα δεοντολογίας που εξέδωσε.

Thesis
NonPeerReviewed

Δικαιόχρηση (franchising)
Franchising

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.