Σχεδιασμός εκπαιδευτικής ιστορίας για μικρές ηλικίες

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Σχεδιασμός εκπαιδευτικής ιστορίας για μικρές ηλικίες

Βασιλειάδου, Βασιλική

Η εργασία αυτή έχει στόχο την εκμάθηση της σωστής διατροφής σε νεαρά παιδιά. Γνωρίζοντας τον Άνκα (τον ήρωας της ιστορίας) θα γίνει κατανοητό πως για αυτόν διατροφή σημαίνει απλά "γεμίζω το στομάχι μου", καθώς τρώει μονάχα ένα είδος κάθε φορά και σε μεγάλη ποσότητα, ώστε να χορτάσει. Έτσι με ένα απλό αλλά και χιουμοριστικό τρόπο μπορούν οι νεαροί φίλοι μας να καταλάβουν την αξία της καλής διατροφής. Τα παραμύθια παίζουν σημαντικό ρόλο στον ψυχισμό των παιδιών και στην καλλιέργειά του γιατί εμπεριέχουν στοιχεία και χαρακτήρες με τα οποία το παιδί ταυτίζεται και μέσα από τα οποία εκφράζει και διαχειρίζεται ασυνείδητα κομμάτια του ψυχισμού του. Το παραμύθι, επειδή είναι ένας κόσμος φανταστικός, δημιουργεί το περιθώριο στα παιδιά να αφεθούν σε κομμάτια του ψυχισμού τους που έξω από το παραμύθι μπορεί να φαντάζουν απειλητικά ή απίθανα. Για παράδειγμα, το ‘τέρας’ του εκάστοτε παραμυθιού μπορεί να είναι ένας χαρακτήρας με τον οποίο ένα θυμωμένο παιδί να ταυτιστεί για να εκτονώσει το θυμό του ή ακόμα και να χρησιμοποιεί αυτό τον χαρακτήρα σε πρόσωπο της πραγματικής του ζωής που εμφανίζεται στο παιδί ως απειλητικό

Thesis
NonPeerReviewed

Εκπαίδευση
Διατροφή - Ποιότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.