Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει την έννοια του Μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα του Αγροτικού Μάρκετινγκ και τη συμβολή την οποία έχει στην ενίσχυση της ντόπιας παραγωγής του Δήμου Μουρικίου, του Νομού Κοζάνης. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, πραγματοποιείται μια ανάλυση στον τομέα του Αγροτικού Μάρκετινγκ, της Αγροτικής Οικονομικής, του αγροτικού προϊόντος και της παραγωγής. Επιπλέον γίνεται μια καταγραφή για τα γενικά χαρακτηριστικά του Δήμου Μουρικίου και για τις διάφορες καλλιέργειες οι οποίες λαμβάνουν χώρα, με έμφαση στην καλλιέργεια της πατάτας. Ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε η πατάτα ως αντικείμενο εξέτασης, είναι επειδή στον προαναφερόμενο Δήμο γίνεται μια προσπάθεια για να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η καλλιέργεια της, ώστε να πλησιάσει τις καλλιέργειες των άλλων προϊόντων και συγκεκριμένα των σιτηρών τα οποία κατέχουν τη μεγαλύτερη πλειονότητα. Πραγματοποιώντας τα παραπάνω καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι, με τη βοήθεια του Μάρκετινγκ και της γενικότερης έννοιάς του, το σχεδιασμό, τη διαδικασία και τις διάφορες λειτουργίες του, αν εφαρμοστεί σωστά και από τα κατάλληλα άτομα ή φορείς μπορεί να επιφέρει μεγάλες αλλαγές και ανάπτυξη της παραγωγικότητας.
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πατάτες
Α > Αγροτική ανάπτυξη
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Μάρκετινγκ
Αγροτική ανάπτυξη
Πατάτες
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)