Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο

Συμεωνίδης, Στυλιανός

Στην εργασία θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις βασικές τεχνικές ερευνάς αγοράς καθώς και τις απαιτούμενες διαδικασίες μια επιτυχημένης έρευνας στο διεθνή χώρο επίσης τους παράγοντες που επηρεάζουν μια διεθνή έρευνα αγοράς καθώς και τις ιδιομορφίες - διαφοροποιήσεις που παρουσιάζονται στις ανάγκες - απαιτήσεις του κοινού – στόχου στις διεθνής αγορές. Έρευνα αγοράς είναι η συστηματική συλλογή και καταγραφή πληροφοριών που αφορούν στο μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένας ειδικευμένος επιστημονικός κλάδος που λειτουργεί σαν ‘‘Εργαλείο’’ του μάρκετινγκ παρέχοντας πληροφορίες που καθοδηγούν αποφάσεις μειώνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο σε όλους τους τομείς και τα στάδια δραστηριότητας: Ανίχνευση, παρακολούθηση, αξιολόγηση. Η έρευνα αγοράς καθορίζεται από τους στόχους του μάρκετινγκ μιας εταιρίας και από τη διοίκηση της. Τα προγράμματα της έρευνας αγοράς δηλαδή σχεδιάζονται για να διευρύνουν τις αποφάσεις της διοίκησης, οι οποίες λαμβάνονται υπό τους περιορισμούς του συνολικού επιχειρησιακού προϋπολογισμού.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνές μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)