Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο

Συμεωνίδης, Στυλιανός

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Στην εργασία θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις βασικές τεχνικές ερευνάς αγοράς καθώς και τις απαιτούμενες διαδικασίες μια επιτυχημένης έρευνας στο διεθνή χώρο επίσης τους παράγοντες που επηρεάζουν μια διεθνή έρευνα αγοράς καθώς και τις ιδιομορφίες - διαφοροποιήσεις που παρουσιάζονται στις ανάγκες - απαιτήσεις του κοινού – στόχου στις διεθνής αγορές. Έρευνα αγοράς είναι η συστηματική συλλογή και καταγραφή πληροφοριών που αφορούν στο μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένας ειδικευμένος επιστημονικός κλάδος που λειτουργεί σαν ‘‘Εργαλείο’’ του μάρκετινγκ παρέχοντας πληροφορίες που καθοδηγούν αποφάσεις μειώνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο σε όλους τους τομείς και τα στάδια δραστηριότητας: Ανίχνευση, παρακολούθηση, αξιολόγηση. Η έρευνα αγοράς καθορίζεται από τους στόχους του μάρκετινγκ μιας εταιρίας και από τη διοίκηση της. Τα προγράμματα της έρευνας αγοράς δηλαδή σχεδιάζονται για να διευρύνουν τις αποφάσεις της διοίκησης, οι οποίες λαμβάνονται υπό τους περιορισμούς του συνολικού επιχειρησιακού προϋπολογισμού.

Δ > Διεθνές μάρκετινγκ

Διεθνές μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)