δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στην εργασία θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις βασικές τεχνικές ερευνάς αγοράς καθώς και τις απαιτούμενες διαδικασίες μια επιτυχημένης έρευνας στο διεθνή χώρο επίσης τους παράγοντες που επηρεάζουν μια διεθνή έρευνα αγοράς καθώς και τις ιδιομορφίες - διαφοροποιήσεις που παρουσιάζονται στις ανάγκες - απαιτήσεις του κοινού – στόχου στις διεθνής αγορές. Έρευνα αγοράς είναι η συστηματική συλλογή και καταγραφή πληροφοριών που αφορούν στο μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένας ειδικευμένος επιστημονικός κλάδος που λειτουργεί σαν ‘‘Εργαλείο’’ του μάρκετινγκ παρέχοντας πληροφορίες που καθοδηγούν αποφάσεις μειώνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο σε όλους τους τομείς και τα στάδια δραστηριότητας: Ανίχνευση, παρακολούθηση, αξιολόγηση. Η έρευνα αγοράς καθορίζεται από τους στόχους του μάρκετινγκ μιας εταιρίας και από τη διοίκηση της. Τα προγράμματα της έρευνας αγοράς δηλαδή σχεδιάζονται για να διευρύνουν τις αποφάσεις της διοίκησης, οι οποίες λαμβάνονται υπό τους περιορισμούς του συνολικού επιχειρησιακού προϋπολογισμού.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο
Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.