Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό

Ρεμεντζούλου, Ελένη - Χριστίνα

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζονται οι πέντε βασικές αισθήσεις, αφή, όραση, ακοή, γεύση. Η σημασία τους και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν τον σχεδιασμό των προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών στον εγκέφαλό μας έχει βασιστεί πάνω σε συμπεράσματα εξωτερικών ερεθισμάτων, για αυτό και μέχρι σήμερα τα δεδομένα τα οποία βασίστηκαν στην αναγνώριση του περιβάλλοντος. O σχεδιασμός προϊόντων είναι μια αντίστοιχη διαδικασία εμπλοκής αισθήσεων, γνώσης και εμπειριών. Μέσω των διαδικασιών αυτών αναπτύσσεται ένα σύστημα αλληλεπίδρασης σώματος και αντικειμένου. Το σύστημα αυτό καθορίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό από την αίσθηση της όρασης, της αφής, της όσφρησης και πιο λίγο από την αίσθηση της ακοής και της γεύσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Σχέδιο, Βιομηχανικό

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)