Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Πολυαισθητικός σχεδιασμός προϊόντων: πως οι αισθήσεις επηρεάζουν τον σχεδιασμό

Ρεμεντζούλου, Ελένη - Χριστίνα

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζονται οι πέντε βασικές αισθήσεις, αφή, όραση, ακοή, γεύση. Η σημασία τους και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν τον σχεδιασμό των προϊόντων. Το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών στον εγκέφαλό μας έχει βασιστεί πάνω σε συμπεράσματα εξωτερικών ερεθισμάτων, για αυτό και μέχρι σήμερα τα δεδομένα τα οποία βασίστηκαν στην αναγνώριση του περιβάλλοντος. O σχεδιασμός προϊόντων είναι μια αντίστοιχη διαδικασία εμπλοκής αισθήσεων, γνώσης και εμπειριών. Μέσω των διαδικασιών αυτών αναπτύσσεται ένα σύστημα αλληλεπίδρασης σώματος και αντικειμένου. Το σύστημα αυτό καθορίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό από την αίσθηση της όρασης, της αφής, της όσφρησης και πιο λίγο από την αίσθηση της ακοής και της γεύσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Σχέδιο, Βιομηχανικό

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.