COCA COLA: η σχέση της σύνθεσης του αναψυκτικού με την διαφήμιση και έναν αστικό μύθο

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



COCA COLA: η σχέση της σύνθεσης του αναψυκτικού με την διαφήμιση και έναν αστικό μύθο

Κουκουβίνου, Δέσποινα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2010

2010


Η εργασία εξετάζει καταρχάς την ιστορία της δημιουργίας και των αλλαγών στη σύσταση της Coca-Cola, παράλληλα με την εκάστοτε ανταπόκριση του κοινού στις κινήσεις της εταιρείας. Στη συνέχεια, παρουσιάζει την μητρική εταιρεία της Coca-Cola, «The Coca-Cola Company» και τις δύο θυγατρικές της εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Το πρώτο κεφάλαιο κλείνει με την αναφορά στα συστατικά του αναψυκτικού όπως αυτά παρουσιάστηκαν από την ίδια την εταιρεία στο πλαίσιο διαφημιστικής εκστρατείας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στις διαφημιστικές εκστρατείες του αναψυκτικού και εξετάζεται ο ρόλος της διαφήμισης και η χρήση συμβόλων στην επιτυχία του προϊόντος. Έπειτα, καταγράφονται και αναλύονται οι αστικοί μύθοι που συνοδεύουν το προϊόν (ύπαρξη κοκαΐνης στα συστατικά, μυστική συνταγή) και η συμβολή τους στη δημοφιλία του αναψυκτικού. Στα δύο τελευταία κεφάλαια, παρουσιάζεται η έρευνα με ερωτηματολόγιο στο καταναλωτικό κοινό, η οποία ως στόχο έχει τη διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών της Θεσσαλονίκης σχετικά με τα αναψυκτικά, τη χημική τους σύσταση και τη διαφήμιση. Από τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσε στο σημείο αυτό να επισημανθεί η μεγάλη κατανάλωση των αναψυκτικών τύπου Cola, με κυρίαρχη μάρκα αυτή της Coca Cola. Πολλοί από αυτούς τους καταναλωτές θεωρούν βάσιμο το μύθο της μυστικής συνταγής της. Τέλος, εντύπωση προκαλεί το μεγάλο ποσοστό ερωτηθέντων που δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από κανένα μέσο διαφήμισης.

Ε > Εταιρείες
Χ > Χυμοί - Αναψυκτικά

Χυμοί - Αναψυκτικά
Εταιρείες

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.