Η εφαρμογή των εργαλείων του marketing mix για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Η εφαρμογή των εργαλείων του marketing mix για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου

Γλαβάς, Παναγιώτης

Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εξετάζεται η εφαρμογή των εργαλείων του μείγματος μάρκετινγκ στην Ένωση Μαστιχοπαραγωγων Χίου (ΕΜΧ). Η ΕΜΧ έχει εφαρμόσει μείγμα μάρκετινγκ μέσω της δημιουργίας της αλυσίδας Mastiha shop. Επειδή όμως η ΕΜΧ είναι μέτοχος της αλυσίδας και όχι μοναδικός ιδιοκτήτης, μας ενδιαφέρει να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση της ΕΜΧ, είτε κάνοντας αλλαγές σε τομείς του μείγματος μάρκετινγκ της αλυσίδας Mastiha shop, είτε δημιουργώντας ένα νέο μείγμα μάρκετινγκ για την ΕΜΧ. Αυτό θα κριθεί στην ανάλυση της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.