Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα

Πιπέρογλου, Άγγελος
Νικολαΐδης, Παντελής

Η διαφήμιση, όπως και κάθε εργαλείο σύγχρονου Management και Marketing που είναι στη διάθεση των σημερινών επιχειρήσεων, διαφοροποιείται ως προς τον σχεδιασμό και την εκτέλεσή της ανάλογα με τον κλάδο από τον οποίο χρησιμοποιείται. Αυτό συμβαίνει με σκοπό να προσαρμοσθεί στις ανάγκες του κλάδου αυτού σύμφωνα με το προϊόν το οποίο διαφημίζεται αλλά και ως προς την δομή της λειτουργίας της κάθε επιχείρησης. Συγκεκριμένα στον τραπεζικό τομέα υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες λόγω του ότι το αγαθό το οποίο εμπορεύεται είναι υπηρεσία και λόγω της περίπλοκης οργάνωσης και δομής τους. Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά τα γενικά χαρακτηριστικά των πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την εφαρμογή της διαφημιστικής λειτουργίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.