Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Η διαφήμιση στον τραπεζικό τομέα

Πιπέρογλου, Άγγελος
Νικολαΐδης, Παντελής

Η διαφήμιση, όπως και κάθε εργαλείο σύγχρονου Management και Marketing που είναι στη διάθεση των σημερινών επιχειρήσεων, διαφοροποιείται ως προς τον σχεδιασμό και την εκτέλεσή της ανάλογα με τον κλάδο από τον οποίο χρησιμοποιείται. Αυτό συμβαίνει με σκοπό να προσαρμοσθεί στις ανάγκες του κλάδου αυτού σύμφωνα με το προϊόν το οποίο διαφημίζεται αλλά και ως προς την δομή της λειτουργίας της κάθε επιχείρησης. Συγκεκριμένα στον τραπεζικό τομέα υπάρχουν πολλές ιδιαιτερότητες λόγω του ότι το αγαθό το οποίο εμπορεύεται είναι υπηρεσία και λόγω της περίπλοκης οργάνωσης και δομής τους. Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά τα γενικά χαρακτηριστικά των πιστωτικών ιδρυμάτων, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την εφαρμογή της διαφημιστικής λειτουργίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)