Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων

Σίμηνας, Γεώργιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Κατά καιρούς έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί για την ποιότητα γι’ αυτό πρώτα απ’ όλα θα κάνουμε κατανοητό το τι είναι ποιότητα πριν πούμε οτιδήποτε άλλο. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην ποιότητα και την θεωρούν σημαντικό κριτήριο στις επιλογές τους. Προσπαθούμε να κάνουμε κατανοητό τον όρο και τη σημασία της ποιότητας. Επίσης, τονίζουμε τις βάσεις και τις διαστάσεις και τις συγκρίνουμε. Αναφερόμαστε στην έννοια της διοίκησης ποιότητας, στα συστήματα, στους δείκτες και στον προγραμματισμό της ποιότητας. Το κόστος ποιότητας και τα σπουδαιότερα βραβεία αναλύονται στο τρίτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας, ακόμα αναλύουμε τα συστήματα προληπτικού ποιοτικού ελέγχου. Αναφέρει τους «Guruς» της ποιότητας, την παραγωγικότητα και το ρόλο που παίζει η ποιότητα στην ανταγωνιστικότητα. Αναφερόμαστε στα πρότυπα και στην πιστοποίηση του συστήματος ποιότητας. Η διοίκηση ολικής ποιότητας, τα αξιώματα και οι αρχές της καθώς και εργαλεία της διοίκησης ολικής ποιότητας παρουσιάζονται επίσης. Τέλος αποτελείται από το μάνατζμεντ ποιότητας και αναλύει τις τέσσερις εποχές του.

Δ > Διοίκηση oλικής ποιότητας
Π > Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας

Διοίκηση oλικής ποιότητας
Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)