Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων

Σίμηνας, Γεώργιος

Κατά καιρούς έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί για την ποιότητα γι’ αυτό πρώτα απ’ όλα θα κάνουμε κατανοητό το τι είναι ποιότητα πριν πούμε οτιδήποτε άλλο. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην ποιότητα και την θεωρούν σημαντικό κριτήριο στις επιλογές τους. Προσπαθούμε να κάνουμε κατανοητό τον όρο και τη σημασία της ποιότητας. Επίσης, τονίζουμε τις βάσεις και τις διαστάσεις και τις συγκρίνουμε. Αναφερόμαστε στην έννοια της διοίκησης ποιότητας, στα συστήματα, στους δείκτες και στον προγραμματισμό της ποιότητας. Το κόστος ποιότητας και τα σπουδαιότερα βραβεία αναλύονται στο τρίτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας, ακόμα αναλύουμε τα συστήματα προληπτικού ποιοτικού ελέγχου. Αναφέρει τους «Guruς» της ποιότητας, την παραγωγικότητα και το ρόλο που παίζει η ποιότητα στην ανταγωνιστικότητα. Αναφερόμαστε στα πρότυπα και στην πιστοποίηση του συστήματος ποιότητας. Η διοίκηση ολικής ποιότητας, τα αξιώματα και οι αρχές της καθώς και εργαλεία της διοίκησης ολικής ποιότητας παρουσιάζονται επίσης. Τέλος αποτελείται από το μάνατζμεντ ποιότητας και αναλύει τις τέσσερις εποχές του.

Thesis
NonPeerReviewed

Διοίκηση oλικής ποιότητας
Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)