δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων
Κατά καιρούς έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί για την ποιότητα γι’ αυτό πρώτα απ’ όλα θα κάνουμε κατανοητό το τι είναι ποιότητα πριν πούμε οτιδήποτε άλλο. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην ποιότητα και την θεωρούν σημαντικό κριτήριο στις επιλογές τους. Προσπαθούμε να κάνουμε κατανοητό τον όρο και τη σημασία της ποιότητας. Επίσης, τονίζουμε τις βάσεις και τις διαστάσεις και τις συγκρίνουμε. Αναφερόμαστε στην έννοια της διοίκησης ποιότητας, στα συστήματα, στους δείκτες και στον προγραμματισμό της ποιότητας. Το κόστος ποιότητας και τα σπουδαιότερα βραβεία αναλύονται στο τρίτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας, ακόμα αναλύουμε τα συστήματα προληπτικού ποιοτικού ελέγχου. Αναφέρει τους «Guruς» της ποιότητας, την παραγωγικότητα και το ρόλο που παίζει η ποιότητα στην ανταγωνιστικότητα. Αναφερόμαστε στα πρότυπα και στην πιστοποίηση του συστήματος ποιότητας. Η διοίκηση ολικής ποιότητας, τα αξιώματα και οι αρχές της καθώς και εργαλεία της διοίκησης ολικής ποιότητας παρουσιάζονται επίσης.
Τέλος αποτελείται από το μάνατζμεντ ποιότητας και αναλύει τις τέσσερις εποχές του.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων
Ποιότητα με στόχο την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.