δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη της εγχώριας αγοράς λιπαντικών οχημάτων και η χάραξη Στρατηγικής Ανάπτυξης της TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε για το έτος 2006. Επειδή το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρίας TEXACO προέρχεται από τις πωλήσεις των λιπαντικών οχημάτων επικεντρώνεται το ενδιαφέρον της παρούσα εργασίας στον τομέα αυτό. Πρώτα θα πρέπει να γίνει διερεύνηση του κλάδου τον λιπαντικών για την κατανόηση του επειδή, είναι ένας κλάδος που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και η αγορά είναι κορεσμένη. Υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός με την ύπαρξη γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων γεγονός που κάνει δύσκολη την ανάπτυξη μιας εταιρίας του κλάδου στην αγορά όπως είναι η TEXACO. Γι’ αυτό είναι αναγκαίος ο σωστός προγραμματισμός, η οργάνωση και ο σχεδιασμός ενός πλάνου marketing για την επίτευξη των στόχων της TEXACO και την επιτυχής ανάπτυξης της.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Στρατηγική ανάπτυξη της "TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε."
Στρατηγική ανάπτυξη της "TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε."
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.