Αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη της εγχώριας αγοράς λιπαντικών οχημάτων και η χάραξη Στρατηγικής Ανάπτυξης της TEXACO ΕΛΛΗΝΙΚΗ Α.Ε για το έτος 2006. Επειδή το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της εταιρίας TEXACO προέρχεται από τις πωλήσεις των λιπαντικών οχημάτων επικεντρώνεται το ενδιαφέρον της παρούσα εργασίας στον τομέα αυτό. Πρώτα θα πρέπει να γίνει διερεύνηση του κλάδου τον λιπαντικών για την κατανόηση του επειδή, είναι ένας κλάδος που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και η αγορά είναι κορεσμένη. Υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός με την ύπαρξη γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων γεγονός που κάνει δύσκολη την ανάπτυξη μιας εταιρίας του κλάδου στην αγορά όπως είναι η TEXACO. Γι’ αυτό είναι αναγκαίος ο σωστός προγραμματισμός, η οργάνωση και ο σχεδιασμός ενός πλάνου marketing για την επίτευξη των στόχων της TEXACO και την επιτυχής ανάπτυξης της.
Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ε > Εταιρείες
Α > Αναπτυξιακός προγραμματισμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Αναπτυξιακός προγραμματισμός
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Εταιρείες
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)