H καινοτομία είναι ένα δυσνόητο πράγμα που η μέτρηση της και η χρησιμοποίηση του αποτελέσματος μπορεί εύκολα να αποδειχθεί πολύπλοκη. Οι επιχειρήσεις το θέλουν και προσπαθούν να το μετρήσουν αλλά εστιάζουν στα λανθασμένα πράγματα.
Η μέτρηση είναι πραγματικά θεμελιώδες και ζωτικής σημασίας θέμα για την επιτυχία της καινοτομίας. Ωστόσο, η επιτυχία της καινοτομίας δεν εξαρτάται από τις μετρήσεις και από μεμονωμένα στοιχεία ή και τη συζήτηση αυτών. Στην εργασία γίνεται αναφορά στο σχεδιασμό ενός συστήματος μέτρησης, στη μέτρηση δημιουργίας της αξίας, στο ρόλο της ηγεσίας, στην οργάνωση των πρωτοβουλιών και στη διαδικασία της καινοτομίας.