Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση

Πιτιντζόγια, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2010

2010


Στην παρακάτω εργασία μελετάται η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών στη διαφήμιση των προϊόντων ή υπηρεσιών ή ιδεών από την προβολή των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι να ενημερωθούν οι αναγνώστες για το πώς επηρεάζονται ως τελικοί καταναλωτές στις επιλογές τους και ουσιαστικά, να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας της διαφήμισης ως ψυχολογική επιρροή στον χαρακτήρα τους. Είναι γενικά παραδεκτό ότι όλος ο πληθυσμός αποτελεί αντικείμενο μελέτης, λόγω του όγκου των δεδομένων, περιοριζόμαστε στην στάση των νέων και ιδιαίτερα των φοιτητών. Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, μέσω των ερωτηματολογίων, θα αποτελέσουν το ερέθισμα για σφαιρικότερη κριτική άποψη στις επιλογές που γίνονται στην καθημερινότητα μας. Τα διαγράμματα που ακολουθούν καθορίζουν σημαντικά σημεία, τονίζοντας μια μικρογραφία της κοινωνίας και της επιλογές της. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την έρευνα αυτή προσεγγίσαμε βασικές πτυχές της στάσης των φοιτητών απέναντι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στη διαφήμιση, μέσω μιας οπτικής γωνίας της επιστήμης του Μάρκετινγκ.

Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ρ > Ραδιόφωνο
Δ > Διαφήμιση
Ε > Ερωτηματολόγιο
Τ > Τηλεόραση

Ερωτηματολόγιο
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)